Hospitality is een begrip waar je als hotel de maximale gasttevredenheid moet uithalen. Telkens sta je als hoteleigenaar of hotelmanager voor de uitdaging om de gasten naar de wenken te bedienen en een prettige verblijf aan te bieden. Vergeet niet dat iedere gast tegelijkertijd ook je visitekaartje is. Juist in de hospitality is de online ranking/review heel doorslaggevend. De gastentevredenheid is veelzeggend voor de boekingssystemen.
Als je kijkt naar de reviews dan zul je vaak de volgende termen tegenkomen: “Vriendelijk, schoon en mooi.” Deze kernwoorden zijn heel belangrijk in de hotellerie om uiteindelijk continuïteit te creëren.
Inmiddels hebben wij 18 jaar ervaring en weten wij precies alle facetten in de hotellerie.
Met onze ervaring kunnen we gerust zeggen dat de schoonmaak en de hygiëne, oftewel in de hotellerie ‘housekeeping’ genoemd, de cruciale factor is.
Met een schone, hygiënische, en een stralende kamer of appartement heb je de harten van je gasten bij ontvangt al grotendeels gewonnen.
Om deze te verwezenlijken heb je bekwame en warmhartige schoonmaak professionals nodig.
‘Schoonmaken kan iedereen wel.’
Maar om iedere kamer op hetzelfde wijze schoon te maken, (‘de manier van werken’), heb je de capabele mensen nodig die weten wat hospitality inhoudelijk betekent. Vakbekwaam, efficiënt en systematisch (iedere kamer dezelfde uitstraling geven) te werk gaan is ‘de manier van werken’.