Receptiediensten

Opleiding en Ontwikkeling

 

Afgelopen jaren hebben wij met trots een interne opleiding tot receptiemedewerker ontwikkeld in samenwerking met onze bestaande klanten. Tijdens deze opleiding leren onze medewerkers alle basisvaardigheden die essentieel zijn voor een representatieve en gastvrije receptiemedewerker. Na het succesvol afronden van deze versnelde opleiding, zijn zij in staat om als volmaakte receptionisten aan de slag te gaan bij onze klanten. Onze medewerkers bieden uw hotelgasten een vriendelijke, representatieve service en hebben oog voor elk detail in de hospitalitysector.

 

Nachtreceptie

 

U weet als geen ander hoe uitdagend het kan zijn om enthousiaste en bekwame nachtreceptionisten te vinden. De beperkingen van de wetgeving maken het nog moeilijker om geschikte kandidaten voor nachtdiensten te vinden. Dankzij onze expertise in de hotellerie hebben wij deze diensten voor onze klanten ontwikkeld.

De volgende cruciale werkzaamheden zijn onze nachtreceptionisten aangeleerd:

  1. Hospitality: Het bieden van een warm welkom en het garanderen van een uitstekende service, zelfs in de nachtelijke uren.
  2. Waakzaamheid: Zorgvuldig toezien op de veiligheid en het welzijn van zowel gasten als personeel.
  3. Night Audit: Nauwkeurige verwerking en rapportage van de dagelijkse inkomsten en uitgaven.

Heeft u ook één of meerdere diensten die u flexibel wenst in te vullen? Wij staan klaar om samen met u aan tafel te gaan, uw wensen te bespreken en een ultieme oplossing te vinden. Samen kunnen we ervoor zorgen dat uw accommodatie niet alleen voldoet aan de verwachtingen van uw gasten, maar deze ook overtreft. accommodatie niet alleen voldoet aan de verwachtingen van uw gasten, maar deze ook overtreft.